ecemmm123
Tüp bebek yapmıyorlar baktığım kadarıyla
Benimde 4 ayda 2 kürtaj kızımız 12 haftalık, ikizlerimiz 10 haftalık kalp durmasi sebebi ile.
Trombofili paneline baktirmistik hap kullanıyordum. Tiroit olabilir dediler bugun kontrol oldum oda temiz geldi. Pazartesi genetige gideceğiz.
Bu konuyu bende takip edeyim.
Rabbim bizlerin kucağını da sağlıklı sıhhatli hayırlı evlatlar ile doldursun kolaylıkla güzellikle nasip etsin inşallah