Meral_63
Ay valla benimde bitti sayılır kıyafetleri yıkadım ütüledim bu gün cekmeçesini düzenledim 30 haftalık olduk sezeryan olacağım için 8 haftam kaldı prensesime kavuşmaya oğlumda bu kadar ağır olmamıştım kızımda zor hareket ettim için yavaş yavaş bitiriyim dedim sadece hastane çantamı hazırlamak kaldı doktor 38 de alırız dedi ama tansiyon sıkıntım olduğu için belli olmaz diye bittirdim herşeyi