Kızlar Covid testim pozitif çıktı. İki gün önce forumda yazmıştım. O zaman test yapmamıştım. Gebeyken Covid olan veya geçiren? Sürüntü testinden doğru sonuç çıkıyormuş. Salgın olduğunu söylüyorlar. İnfluenza a ve b, covid birde grip olarak yoğunmuş.
Bu süreci atlatan yada ilaç vs kullanan var mı? Doktorum ilaç yazdı başka doktora da sordum ama ilaç kullanmak pek istemiyorum. Covid mağlup hastalık olunca ilaç kullanmamak doğru mu olur onuda bilemedim 😔 minik tavsiyeler alabilir miyimmm 🥹💕