Kızlar kürtajdan sonra kanamam olmuştu ama bir haftadır kahverengine dönerek azalmıştı. Dünden beri kırmızıya döndü ağrım da yoktu birde yumurta akı gibi ama kanamalı akıntı halinde de geldi afedersiniz. Bugün bel ve kasık ağrısı eklendi. Bu adet mi kürtaj sonrası normal bir kanamamı ? Anlayamadım bilen var mı ?