Deletedmom_584 benım buna benzıyordu kalp rahım dıye gecıyormus ustten bıraz basıkdı daha once sezeryan dogum yapdıysanız olabılıyormus asılama yapdırdım tutmassa amelıyat ddı tutmadı ama bende tedavıye devam etmedım zaten sonrakk ay kendılıgınden kaldım hamıle