Zbyd3 Özellikle sabahları sanki tatlı yemişim gibi garip bi tatlı var bi hafta falan oldu neden acaba kızlar yaşayan var mı sebebi ne olabilir
Zbyd3 mlkunal onu da yaşadım ilk haftalarımda canım 20 haftalık sayılırım ıkı güne bir haftadır falan tatlı hissedıyorum su içesim gelıyor. Korkum gebelık şekeri çıkmasın inşallah 😒