sultishaydos O kadar kötüyüm ki 8 haftalık gebeyim artık dayanamıyorum oturup ağlamak istiyorum evde yumurta pişmesi bile 1 günümün full mahvolması demek artık ne yapacağımı şaşırdım kızlar bi akıl verin 😢
mlkunal sultishaydos geçiyor cnm bikaç hafta dişini sık maske tak istersen. Ben annemgilde gittim 1 hafta durdum oğlumdayken
3boysmom sultishaydos ben prilam kullanınca koku ve bulantı tamamen gitti. doktorunuza söyleyin bence ilaç yazar, 35 haftalık oldum hala kullanıyorum ben
[silindi] Gecmiyooo benim ilk gebeliğimde öyleydi yumurta ve tavuk aman Allahım heleki yoldan geçince döner kokusu geliyodu aman allahimmmmmm. Doğum yaptım üç yıl geçti hala aynı kaldı o ikisine olan tiksintim
hcf Bende 8+3 hattalik gebeyim ikinci gebeliğim ama ilk gebeligimle alakası yok her şeyden tiksiniyroum her şey kokuyor bana eşim de dahil kızımda dahil napicam bilmiyorum
sultishaydos mlkunal bende kaynanamlara geldim ama evde yemek yapılmasına tahammülüm yok hepsi açlar 😅