arkadaşlar merhaba daha önce iki kez idrar testinde gebelik görüp ilkinde bikaç gün içinde regl olmuştum ikinciside on gün sonra regl oldum kan testine hiç gitmemiştim. Şuan yine hamileyim teste gittim bu sefer reglime beş gün kala 9.71 hcg çıktı. Tam regl günüm 172 çıktı sonra üç gün geçti yeniden test verdim 975 çıktı. Bu durumu yaşayan bilir kimyasal olur diye korkuyorum şuan altı gün gecikmem var sonuçlarda bu şekilde bikaç gün sonra tekrar sağlık ocağında kan vericem yeniden. Deneyimleyen varmı kimyasal mı değil mi sizce. Hemende doktora gitmek istemiyorum korkuyorum artık. Sizlere danışmak istedim