Denizomer Kizlar lutfen bilen varsa yazsin ben bebeyimi 17 haftasinnan hiss ediyorum wimdi 19 haftaligiz ama iki gundur hic haraketini hiss etmiyorum cok korkuyorum acaba bir wey olmuwmudur bebeyime ya normalmidir ?
Mutlulukgeldi Denizomer normaldir bana gore canim korkma o haftalarda bebej duzensiz hareket ediyo bazende etmiyo taki 28 den sonra ama icin rahat etmicekse saglik ocağında veya acilde kalp atışına baktirabilirsn☺😊😊😊
Seymasel68 Denizomer kız korkmaa bısey olmazz 19 haftalık bebekten ne beklıyorsunn canım normall hele bı 28 30 olsun ozman hergun etmıyosa skntı olabılırr