prensannesii_ Kizlar 2 yaşında 2 buçuk yaşında defalar ca tuvalet egitimi vermeme rağmen bi türlü olmuyor düşünmekten kafayı yicem sanki hiç tuvalete gitmeyecek öğrenmeyen gbi geliuor aranızda böyle geç tuvaleti öğreten var mi
Bademlilokum prensannesii_ ben😃çok uğraştım baktım olmuyor kendi haline bıraktım oğlum 3 buçuk yaşında 2 günde alıştı. Annemle konuşuyorduk tlf da hadi oğlum artık tuvalate git orda yap dedi tamam dedi o günden beridir çok şükür tuvalete gitti. Bana hep anne sen beni anlatıyorsun herkese tuvalete gitmiyor diye ben gitmeyecek altıma yapacam diyordu . Akışına bırak üzülme canım İnan kendini hazır hissetse tamam
Denizmrt prensannesii_ ideal yaş 3 yaş gibi sanki ben oğluma 3 yaşında başladm 1 ay da bitirdik ilk zamanlar çok zordu sanki hiç öğrenmeyecek gibi şükür şimdi
Gnypyrz prensannesii_ oğlum o sekılde doğum yapmadan alıştırayım dedım herseyı bılıyor anlıyor konuşuyor ama tuvalete gelince yapmıyor çok nadır tuvalette yapmıştır altına yaptıktan sonra anne çiş yaptım der benı deli etmiş herkes bı yerden denıyor ama olmuyor bugün balkona cıkarttım kuşlar gelmesın dedım diye oğlumun bana anne benı sınır etme senı asagı atarım deyısıne bıle sok olduk ama tuvaletı asla söylemez
Deletedmom_7156 prensannesii_ yaşı küçük ondan olabilir bence 3 3 buçuk bekleyin dedim daha kolay oluyor 1 haftayı bulmadı gece gündüz ögrendi kızım 3 yaşını 4 ay gecmişti
prensannesii_ Denizmrt bnde şuan aynı fikirdeyim ben fark wdersem götürürse gidiyor ama kendi demiyor
prensannesii_ Deletedmom_7156 benim kiz 3 buçuk yaşında canim ben fark edersem gidiyor yoksa demiyor bugun ilk günümüz du insallah alışır ya
Deletedmom_7156 prensannesii_ ilk bi kaç gün zor oluyor ama sonrasında alışıyor merak etmeyin bi kaç gün sabır ve sizin sürekli hadi gel annemgil çiş yapalım çişini yapalım diye ilk bi kaç gün hatırlatın o şekilde alışacak ama sabır edin sakın kalın bi kaç güne alışır
prensannesii_ Deletedmom_7156 dua edin bize çok zor mus gerçekten bütün işimi gücümü bıraktım onun peşindeyim çiş yapıyordu gördüm yapmış zannettim ustunubdegiselim annecim olsun bi dahakine tuvalete yaparix dedim gitti tuvalete oturdu kalan çişi ve kakasını yaptı
Puding prensannesii_ ocakta 3 yaşına girecek oğlum. 2,5 yaşında 3 haftada tamamen öğrendi. Tabi 3 hafta 1 ömür gibi geldi bana işemeli scmalı ağlamalı gülmeliii delirmeliii ama başardık 🥳 3 hafta sürmezdi aslında ama hamileyim ve zor geçiyor sürekli evde değildim onunda etkisi oldu.
prensannesii_ Puding bizim de bugün 2. Gunumuz altına işiyor sonra bnden kaçıyor sürekli çişimi tuvalete doye şarkı söylüyorm çişini altına yapsa bile yine tuvalete oturtuyorm bizimki de öğrenir mi yaa sanki hoc ogrenmeyecek gbi
Miniminiminnos prensannesii_ bende senin zamanlarda öğretmeye başladım güya ogrenmedi benin psikolojim yerlerde 3 yasinda 3 günde ogrendi bence zamanı var
Puding prensannesii_ öğrenir bence sabret kim öğrenmemiş ki o öğrenmesin ama stres yapma canım bende o şarkıları çok söyledim 😂😂