Serfiraz merhaba 28.haftda ben de öyle hıssetmeye başladım meğersme bebek basını asagıya cevrırmıs çok sık ısrara çıkmaya başlamıştım o haftadan ıtıbaren ve alt tarafta sureklı bır baskı vardı alt tarafımı tutarak yürüyorum resmen 33.hafdatayım hala aynı baskılar artıyor ama doktor nkrnal Dıyo alt tarafta ağrı çok olur dıyor baştan dolayı ayrıca doktorum bana egzersız onerdı egzersızde sureklı egılıp kalkma Squat var pelvık kaslarını esnetmek ıcın yani faydası var aslında çömelme egılıp kalkma