İlkde 16 da hissetmiştim ikinci ve üçüncü daha erken oldu şimdi 19+1 çok net hissediyorum özellikle uzandigim zaman. Bugünden beri ayakta hareket halindeyken bile vuruyor. Bence her anne de her bebek de farkli oluyor. Biraz sabredin yakındır hissetmeniz.