ozlemeslemgoktug kayrasu Tuzla’da yaptım karanfil suyuyla da yaptım yok kesmedi geçmiş olsun sizede bidaha ağrımaz inşallah
Kardelen13 Bende 13 haftalığım aynı durumdayım apse yapmış antibiyotik verdi çekim içinde kadım doğum doktorum izin verdi ilaç bitince çektireceğim çünkü tekrar aynı şeyi yaşamak istemiyorum hamileligimin başından beri dişim ağrıyor