Sucukta yedim,karışık tostta. Ama böyle eve alıp sürekli değil yani dışarda canım çektiyse yedim. Annem balık kızartmıştı geçenlerde 1 bardak fantada içtim 😂 yani her gün 1 paket sigara içen gebelere bile doktor bir şey demiyor. Ben 1 ayda sadece 3 dilim sucuk yemişim çok mu 😂