parlak12 38+4 hamileyim 5 gündür lekelenme geliyor doktora gittiğimde açılma yok ama bebegın kafası aşağıda diyor doktor ve ayrıca idrar yaparken sürekli ıkınmak istiyorum bu durumu yaşayan oldumu