Arkadaşlar bir buçuk senedir çocuk sahibi olmak istiyoruz ancak olmadı geçen ay hsg çekildim temiz amh değerim hormonlarım vs herşey düzgün gayet güzel sadece iki cm çikolata kisti var bu ay ovulasyon takip ederek yaptık çatlama olduğu gin doktorum ultrosonla bakrı çatlama olmuş dedi o günleri değerlendirdim sizce bu at olacak mı ya eşimin herhangi bir sorunu yok çol şükür