yesimvera Esrakrc koldan vurulduğunu duymuştum ama ben çatlatmada da aşılama öncesi ovitrelleyi göbekten yaptım zaten ince Birşey öyle bir acısı yok
Belloca Esrakrc bana göbek daha az acıyor oradan vurun dediler ondan vurdum yoksa koldan da göbekten de etkisi aynı diyorlar