Merhabalar. 37+5 haftalik hamileyim. Ve nereden baksanız 20′li haftalardan beri sütüm geliyor doktoruma da her seferinde sormayı unutuyorum. Normalde üstüne baskı olduğunda ve krem, yağ vs surerken geliyordu ama bugün olduğum yerde baskı olmadan baya bi geldi tişörtüm falan ıslandı. Sizlerde de oluyor mu normal mi bu kadar olması ve ne yapmam gerek boyle boşa aktıkça da yazık oluyor gibi geliyor