Elfklsay Kızlar 34 haftalık hamileyim üç kez nst girdim üçünde de hareketleri yok denecek kadar azdı hep ara verip bi daha girdik az hareket görülünce bıraktı doktorum ama nst çıkınca hareketleri hızlanıyor sizce nedeni nedir
kubos-123 Henüz nst gitmedim ama stres anında bebeklerin hareketlerinin yavaşladığını duymuştum belki çikolata yemek de fayda edebilir ben yediğim zaman hareketi artıyor, mutluluk hormonu salgılaniyormus anne mutlu olunca bebeğe de geçiyor bu