tkrk çok üzüldüm geçmiş olsun benim doktorum deniz çokay çok iyi ve tatlı biri etrafımdan da giden olduğu için çok rahatça gittim kendisine bazıları böyle kötü olabiliyor keşke denk gelmemiş olsaydınız çok üzüldüm sizin adınıza zaten sezeryan zor bir doğum ve üstüne böyle zorlaştıran doktorlar daha da beter ediyor 😢