Kelebek671 4A/4B İşgöremezlik Ödemesi analık raporu ödeme alanların ödemesi nasıl oluyor, ben normalde 60 bin diye biliyorum ama 30 bin yattı doğumdan 5 gün sonra
hayirlisi06 Kelebek671 iki ayrı kere yatıyor. Direkt çalışamazmi aldıniz ben direkt çalışamaz almak istiyorum diğerlerinde Çalışabilir aldım sonra çalışamaz aldım bunda uğraşmamak için direkt çalışamaz Alcam inşallah
erikarpuz Kelebek671 yok emzirme ödeneği tek seferde yatmış o 1237 lira, ben 37. haftaya kadar çalıştım 37+6da da doğum yaptım zaten tam bir haftalık 5882 yatmış e-devletten şimdi baktım analık olarak ayrı yazıyor emzirme olarak ayrı yazıyor
Serapdayi 32.haftada Çalışamaz evrağı aldırıp muhasebeye ilettikten sonra yapmamız gereken başka bir şey var mı acaba bilenler yazabilir mi ?