Kızlar 40+3 um, ağrım vardı.Duşa girdim,çamaşırimda çok çok afedersiniz.Bilfdiginiz siyah kahverengi karışık lekeler vardı,mukus gibi yapıda değilde daha kurusu gibi bu Nişan mi şimdi?
Ben ilk gebeligimde Nişan felan görmedim sadece söylenti olarak biliyorum.
Şimdi duştan çıkıp biraz bekleyeceğim,kanama felan değildir değil mi? Öyle bir şey olsa devamı gelir heralde.
Agrimda var bu arada