Busranur_mnts brom mutlu resim sitesine gir Google dan oraya resim yükle link verecek sana onu buraya yapıştır
hyrss brom benimde böyleydi profilimde var ikinci çizgi hemen çıktı nimo markaydı kan verdim betam 2 yani gebelik yok bugün artimed marka test yaptım negatif senin bu testinin markası ne
brom hyrss canım prodoctor bu attığım işin garip yanı ben çarşamba kan verdim gebelik yoktu kanda 2. Yaptığım adını unuttum ama üstünde yazıyor 6 gün öncesi kadar o testede çıktı
brom hyrss beta 06 çıktı çarşamba günü adete yakın yükselir dediler aklım karıştı vallahi Umut bağlamak İstemiyorum hemen kimyasal vs Çok oluyor ya hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum 🥺
saggglikci Bende reglime 2 gün varken yapmıştım test aynı böyle silikti. Aynı gece gidip beta verdim ve pozitif çıktı