Sla52 Asliyan sondurak avicennaya gidiyorum ben Ayfer hanıma çok ilgili ve pozitif enerjili bir bayan tavsiye ederim para için hiçbirşey yapmıyor.
Aminepera Nurcin allah allah. Komşum yakın zamanda doğurmuş olmasa yanlış hatırlıyorum dicem. Anmadık gitti
Aminepera Nurcin tamam durumu çözdüm 😂 bizim komşunun eşi avukat olduğu için büro anlaşması varmış. O yüzden o fiyata Doğum yapmış 👌😬😬
Tubacnr Asliyan esenler avicenna hastanesine gidiyorum bende doktorum serçin ordu çok memnunum kendisinden ilgili bi doktor
Peliiinnn06 Ben uzun zamandır burcu hanıma muayene oluyorum cok memnunum bugun yarın dogum beklıyorum hatta. Eet randevuda sıkıntı yasıyorsunuz ama buna deger bence herseyden ömce doktor degıl abla gibi yaklasıyor. Ilk randevuda bende cok zorlandım saat 8 de kapanıyor ama ben tam 7:59 d aradım ve öle alabılmıstım randevuyu. Sonrasında o kendi veriyor zaten. Ücretlere gelınce yar doclar farklı fıyat uzmanlar farklı fiyat yar docların normal dogum ücreti 1700 sezeryan 2500 uzmanlarınki normal 1200 sezeryan tabı zorunlu sEzeryan bu 1850. Yanında bır yıl bebegin ayda bir ucretsız muayene hakkı var. Genel anlamda hastane ve doktordan memnunum ınsallah dogum içinde aynı hissiyatda olurum buarada burcu hanım yar doc.
Elif52 Aminepera değişti o rakamlar canım normal 1850 sezeryan 2500 isteğe bağlı sezeryanda 5000 bende esenler medipole gidiyorum ve çokta memnunum doktorumdan doçent doktor. Benimki Nur Cansu Yılmaz çok cici bir doktor