aazizeee Merhaba kızlar 9+2 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri çok fazla belirtim olmadı ama göğüslerim acıyordu 8.haftadan beri göğüs ağrım yok oldu kasık ağrıları vs onlar yine arada devam ediyor normal mi bu ya da yaşayan var mı
edaabykl aazizeee normal illa belirti olmasina gerek yok her gebelik farklı oglumda cok kotu bi gebelik gecirdim dogurana kada bulanti kusma agri hep çektim suan 10 haftaligim hic dahha belirti yaşamadım guzel geciyor cok şükür bebekte cok iyi
akyuzz aazizeee benim de öyle oldu canım vücut alışmaya başlıyor bi süre sonra hassasiyetler azalıyor korkma çok normal bu
Bykessra aazizeee canım şu an 14+2 haftalığım bende aynı senin gibi aman aman belirtim yoktu az mide bulantısı vardı ama en belirgin göğüs hassasiyetimdi o kadar çok gidip geldi ki 8. Haftadan sonra bende korkuyordum. İçini ferah tut belirtiler gider gelir belki hiç gelmez belki daha artmış olarak gelir kanaman şiddetli ağrın olmadıkça yolundadır inşallah
aazizeee edaabykl çok şükür sağlıcakla al kucağına işte birden kaybolunca acaba mı oluyor benim de ilk gebeliğim
ulkumomm aazizeee o kadar ayni durumdayız ki 9+1 iki gündür sabah bulantım olmadı gündüz uyuklamadım falan bide kötü hissediyordum iyi hissetmeye başladım aşırı panikledim bişey mi oldu diye Salı kontrolüm var bakalım evhamdır inşallah