GozdeKB canım ben 1 yıl klomen kullandım bı sağ gelişiyordu bı sol gelişiyordu en son ovitirelle iğne kullandım çatlamadi doktorum tüp Bebek merkezine başvur dedi igneden sonra bir adet gördüm ikinci adetime yakın iğnenin etkisiyleymis torsiyon gecirdim ameliyat oldum yani yumurtam kendi etrafinda dönmüş düğüm oluşturmuştu ne diyeceğimi bilmiyorum ben bı faydasını gormedim 3 yıldır deniyorum evlendiğinden beri istiyorum