benberyy Kizlarr saat 17:00 gibi yaptım öylesine bi ilk 8-10 dk da cikti bat 31 ekim ben mi iki cizgi görüyorum yoksa yok muuu 🫨🥹😅
Olacakolcak26 benberyy canım ben gördüm inşallah vardır bende bugün yaptım silik çıktı bat 30 kadet twdtle yaptım günüme kadar durup erken gebelik yapmayı düşünüyorum
Nisannurr benberyy evet Ovulasyon yanına koyulanlardan kullandım sizinki gibiydi betam çok düşüktü ve çok silik şekilde çıkarmıştı
busraomerrt Benim de bat 1 Kasım acele edip yapmak istemiyorum ama çokta merak ediyorum. Sizin de çizgi var gibi 😍
benberyy busraomerrt dimi ya çıplak gözle cok cok cook hafif telefon netleştirmiyor diye efekt koydum 🥹🥹🤭🤭 hadi hayırlısı 1 hafta var sizinde insallah guzel haberler alırız var mi belirtileriniz🥰
busraomerrt benberyy hafif kasik ağrım var sadece ama adetim de hep böyle ağrılı olur zaten bakalım ne olacak 😄
busraomerrt benberyy pazartesi tekrar denersin ona göre sağlık ocağında kan verirsin canım en mantıklısı