Ben yaşadım 4-7 ve 9. Haftada oldu, progestan kullandığım için ek bişey verilmedi istirahat ettim o süreçte uzandım sürekli, birde coraspin ile oksapar aynı anda kullanıyordum coraspin bırakınca duruyordu kanama , zaten 9.haftada komple bıraktım sadece oksapar kullandım doğuma kadar