sadebirisi Dün akşam yaptığım test  bu da bugün yaptığım test 2 tane yaptım ikiside negatif  gebelik yok değil mi
sadebirisi 
sadebirisi asenazeynep şu an 2 gün gecikti dün aynı testten iki tane yaptım pozitifti ama bugün başka marka yaptım negatif hangisine inancam bilmiyorum olsa bugünde çıkardı herhalde
sadebirisi glnzkrkmz bi kaç gün önce dayak yemiş gibi uyandım bütün gün bel ve sırt ağrım oldu ordan şüphelendim diğer gebeliklerimde de öyle olmuştu ve çok uykum geliyor ama şimdi testler böyle olunca anlam veremedim sık idrara çıkıyorum beyaz akıntı da var
sadebirisi glnzkrkmz  bu uçtaki pembelik bişey ifade ediyormu acaba idrarım çok gelmediği için orda kalmış olabilir mi
asenazeynep sadebirisi elinizde test var ise ilk idrarınızla yapın, ben var gibi gördüm ama tabii net sonuç kanla belli olur. Umuyorum vardır haberdar edin 🙏🏻🌸
sadebirisi asenazeynep maalesef test yok yarın büyük ihtimalle kan vermeye gideceğim çok teşlkürler 🌸
sadebirisi asenazeynep az az açık pembe kanamam oldu muhtemelen adet olacağım o yüzden kan vermiycem 🙏
sadebirisi Sabah peçeteye sildiğimde gelen çok az pembe renk kan gibiydi ped taktım ama şu an sarımsı kahverengimsi az bişey gelmiş normalde adetim böyle başlamaz ama sökülcek herhalde 🤷♀️
sadebirisi asenazeynep hayır devamı gelmedi peçeteye silincede gelmiyor anlamadım dün akşam eşimle yakınlaşmamız olmuştu ondan mı oldu anlamadım öyle olmasını gerektircek bi durumda olmadı iyice meraklanmaya başladım