Gamzeeeefg Kızlar testlerim böyle bat 29 Ekim marka freely marka yalancı olma ihtimali var mı yalancı pozitiflerde nasıl bir çizgi oluyor ?
pnar433463 Gamzeeeefg bende aynı testten yaptm benmde bat bugundü 3 gün önce yaptım testı aynı sennki gibi çizgi çıktı kan verdim betam 197 çktı. Bence hamilesin. Bende başta yok dıyıp koydm sonra çizgiyi gördüm kaçıncı dk cıktıgına emın olmadığım için kan verdim pozitif çıktı
Gamzeeeefg pnar433463 ya gerçekten mi tebrik ederim Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 💓 emin olamıyorum ki teste o kadar çok yalancı pozitif veriyor yazan var ki birde trendyoldan aldım hiç anlamadım bu yalancı pozitif işini
pnar433463 Gamzeeeefg darısı başına canım benim beklentimde yoktu şaşkınım sende pazartesi kan ver emin ol. Ben acilden verdim
pnar433463 Benm aldılar benm kan sulandırıc kullanmam lazm erken öğrenip durumu izah ettim gebelik şüphem var dedm yaptılar soncta hemen 1 saatte cıktı
Gamzeeeefg pnar433463 anladım canım teşekkürler ben regl gecikmesi yaşarsam gitmeyi düşünüyorum keşke testte hiç yapmasaydım psikolojim bozuldu 😅