Canlarım ben geçtiğimiz pazar günü evde idrar testiyle gebe olduğumu öğrenmiştim aynı gün kan verdim beta 79 geldi. 8 aydır deniyorduk amhım düşüktü hiç umudum yoktu. O kadar sevinmiştimki. Dünyalar benim olmuştu. 48 saat sonra kan verdiğimde 144 geldi artış normal görüldü yine o tarifi imkansız duyguyla yaşamaya devam ettim. Diğer bir 48 saat sonraki testimde 199 geldi bu sefer artış beklenenin çok altında olmuştu. O günden o saatten beri ne yerdeyim ne gökte ufacık bir umut olmuştu bu kadar mı sürdü diye kalbim sızlayıp durdu. Bugün bir sonraki kan verme günüm şuan acilde sıra bekliyorum. Bütün gün sabahtan beri içimde önleyemediğim bir ağlama hissiyle geziyorum. Kendimi tutamayıp ağlıyorum sonra tekrar sakinleşiyorum. Evden çıkmadan ilk gebe olduğumu öğrendiğim evde yaptığım idrar testlerini çöpe attım görürsem daha kötü olurum diye. Kendimi çok kötü hissediyorum buna engel olamıyorum