Alyaveysel Benimadimanne 2 ekim son adet tarihim bende bekliyorum, perşembe günü test yapmayı düşünüyorum, dusuklerim olduğu icij erkenden öğrenirsem daha iyi olur ilaca başliyacam
Alyaveysel Benimadimanne belirtiniz varmı sizin acaba ,benim hiç belirtim yok ,aklimdan çıkmıyor acaba hamile miyim diye😀😀
Benimadimanne Alyaveysel ayy su regl günü geleydi rahatlardik kasık bel ağrım var belirtisiz olan da varmis
Alyaveysel Ed53746 benimde 2 Kasım ne zaman test yapmayı dusunuyosunuz acaba biraz sabırsızım gunler geçmiyor
Alyaveysel Benimadimanne bende çok sabirsizlaniyorum ,bu sabah rahimde batma oldu igne gibi, zaman geçmiyor ya 😀😀