yasminaydn Benimadimanne benim olmuştu çok sürmedi pembemsi ve kahverengiydi doktora gitmiştim kesemi görmüşlerdi sıkıntı yok dinlen demişlerdi
tugce4545 Benimde hafif lekenme oluyor bazen 1 gün hastanede yattım hatta şuan 9 haftalık iğne yaptılar hastanede progestan başladım sağlıklı dedi doktor