Herkese merhaba. Artık 36.haftadayım ve tek eksiğimiz pompa.
Kafamda deli sorularla şimdi size danışmaya geldim.
Eller serbest mi yoksa elektrikli mi ?
Eller serbestse mochi mi yoksa lansinoh mu?
Elektrikli ise hangi marka?
Herkesten yorum gelirse tüm annelere yardım edebiliriz. Farklı konular açılmış ama birkaç yorumla sınırlı kalmış. Bu konunun altına hepsini toplayabilsek harika olur 💕