Merveeeeeee01 Arkadaşlar 37.haftadayım hiç bişeye halim yok elim kolum kalkmıyor belimde iğne gibi batmalar oluyor rahmin ağrıyor elim ayağım şiş sizinde böyle mi
Selenavci63 Merveeeeeee01 36+5 🫠 akıntım çok arttı, sabah bacağıma kramp girmeye başladı, alt karnım ve vajinam da ağrı var ayakta biraz dursam ağrıyor çok rahatsızım gerçekten sanırım aynı şeyleri yaşıyoruz
Glcnaltin1 Merveeeeeee01 benim de 37 bitiyor bacaklarımı zor açıp kapıyorum vajinada ağrı var bazen karın belediye de vuruyor dun acile gittim yalancı sancılar başlamış dendi ama ne yürüyüşü pilatesi yattığım yerden kalkıp yemek yapmak bile zor geliyor
serpil15 Kizlar ben 37 5 ik suan persembe gunu sezeryanim var benimde kramplarim artti ve asiri mide bulantisi kafa agrisi cekiyorum acaba sizdede varmi Selenavci63 Merveeeeeee01 Glcnaltin1
Pink29 Merveeeeeee01 33.haftadayım ben de aynı aynıyım yürürken ayağa kalkarken çok zorlanıyorum vajına bölgemde ıkı bacak aramda ağrı var tutarak yürüyorum resmen
Glcnaltin1 Selenavci63 gebelikte benim de akıntım oluştu dün açılma var mi diye baktılar mantar var diyip yıkama yaptılar daha önce hiç bi şikayetim yokken yıkamadan sonra kaşıntı ve koku oluştu cok moralim bozuk arkadaslar
Glcnaltin1 serpil15 kramp dısında diger bas ağrısı vs yok canım ama mide bulantısı oluyormus duymuştum
donmez685 serpil15 perşembe benimde sezeryan günüm tam 39 haftalık olacak aynıyız sabah mide bulantısına uyanıyorum kolumu kaldıracak halim yok ve bugun baş ağrısı başladı 😥
Zlm_dmrhn serpil15 bende tam 37 yim mide bulantısı bende de başladı sürekli uyuyorum çok halsizim.bebek kanalda dedi doktorum.rahmimdeki baskı agrı 5 dkka ayakta durabiliyorum sonra ağrıdan doğrulamıyorum bile.
Eyllullu Merveeeeeee01 elim ayagim sismedi, batma da yok ama arada regl agrisi gibi agrilarim oluyor, ve evet elim kolum kalkmiyo sürekli uyuyorum :(
serpil15 donmez685 aynen gece 3 e kadar uyumuyorum ben uyutmuyor sanki disari cikacak gunduzde sabki hic yokmus gbi uyuyor karnimda sabah bende uyananiyorum uyaninca mide bulantisi bas agrisi allahim hayirla kucagimiza almayi nasip etsin insallah
Mrvmrv78 Merveeeeeee01 sabah kalktığımda ellerimi kapatamıyorum şiş gibi oluyor. Gece acayip mide yanmalarım var uykum bölük bölük kafam sersem gibi gün içinde allahtan bir tık daha iyiyim ama ara ara kasık ağrılarım oluyor
serpil15 Zlm_dmrhn bebimki planli sezeryan oldugu icin doktorum en son persembe kontrol etti kanalda degil dedi ama sorarsan karnim adagi indi bence girdi kanala bendr suyum felan gelmesin diye dua ediyorum ama bulanti bas agriisi mahvediyor beni
Merveeeeeee01 serpil15 benim biraz crpm yüksek gelmiş ama ben doktora haksız olduğumu ve çok sıcak bastığını falan da söyledim oda benden bunu istedi crpm yüksek geldi kan tahlilimde yani enfeksiyon varmış kanımda gribal geçiriyormuşum