Benim de üç gün var dünden beri bel ve bacak ve kasık ağrıları yaşıyorum, bacak ağrısı hariç her döngümde yaşardım bu belirtileri ve şüphelenmezdim ama bacaklarım ilk defa çok ağrıyor, reglye veya gebeliğe yormak istiyorum açıkçası ya da üşütmüşümdür belki diye düşünmeye çalışıyorum