Hanımlar merhaba adetim ilk günü hafif silik çizgi görünce kan testi verdim ve betam 7,10 çıktı . Şuan hafta olarak 4+3 görünüyor gebelik . Salı gününe randevu aldım yani uygulamaya göre 5+2 gözüktüğü gün oluyor tekrar beta baktırıp mı gitmeliyim ilk gebeliğim kese görünür mü veya bu zamanlarda doğru adımların sırası nedir biraz beklemek mi yoksa sağlıklı olduğunu kimyasal veya yanlış yere tutunma vs olduğunu öğrenmek için gitmekimiyim ? Yardımcı olurmusunuz ilk gebeliğim acemiyim veee çok heyecanlıyım 🥰