Deletedmom_297 ilk gebeliğimde o kadar düşüktü ki 71-80 hep böyleydi üçü de ama onda hergün yürüyordum mecburen servis uzakta bırakıyordu işyerime düz ayak yürüyordum,bu gebeliğimde ilki yine düşük ama glikoz yüklemesi sonrası 2-3 ölçümler sınırda çıkmış,doktorum yürüyüş yapalım ve Patates,makarna, tatli, beyaz ekmek, hamur yemekleri bunlari minimum tüketelim şeklinde mesaj atmış,meyve yiyelim yazmış oysa hergün yerim kefir içerim ama işteher yaş ve gebelik farklı tabi
Bunda günde 1 saat yürüyüş yapalım diye eklemiş