gsylr06 keşke grip aşısı vurulsaydın canım daha hafif geçiyor bende hamileyken vurulmadım ve yata yata çektim hemde 2. Gebeliğimde 2 yaşında kızım vardı annemler baktı kafamı kaldıramadım bol su dinlen cart curt :) çeken bilir ben acile gitmiştim doktor enflavir diye ilaç vermişti hamileler içiyormuş onla topladım doktorun insafına kalmış parol yapıp gönderebilirlerdi ama ben baya ağladım doktora o gün .. şimdi emziriyorum grip aşısı oldum 5 günde burnum bile akmadan atlattım sadece boğaz ağrısı ve 1 gün eklem ağrısı çektim .. çoook geçmiş olsun