dilan5663 bıraktım sizin postunuzdan sonra ilacı ama sonra lekelenmem oldu hala daha da devam ediyo, şeffaf akıntı çok fazla ama kahverengi lekelenmem var hala adet kanına dönmedi renk olarak ve sağ kasığım sağ böbreğim o kadar ağrıdı ki akşam acile gittim, iğne vurdular, gebelik var mı diye sordular ama ben cuma günkü beta sonucum negatif çıktığı için gebelik yok dedim. Valla garip bi ay oldu benim için duphaston dengemi bozdu ya