Elizeymen Bende bugün 3. günüm sezeyanda dün aynı şekildeydim mahfoldum. Eşim eczaneden anüsten sıkılan bir ilaç getirdi onu sıktım 2 dk içinde boşalttı bağırsaklarımı çok rahatladım. Bi sorun eczaneye isterseniz. Birde doktorum duphaclon diye bi ilaç yazmıştı dışkı yumuşatıcı onu da sabah akşam yemeklerden sonra içince rahatlatıyor baya. Benim bu 2. Sezeryanım, ilkinde de kullanmıştım ordanda biliyorum