Selam kızlar papağanı ılık suyla yıkadım henüz yavru ve hiç temizlenmemişti elime zor aldım hem alışsın diye. Yıkadıktan sonra alıştı biraz kafesine koydum geri ardından ellerimi birkaç defa yıkadım sabunla bilmiyorum dışkına temas ettim mi ama bilerek etmedim eğer görmeden vücudunda olduysa bilmiyorum sabunla yıkamıştım ellerimi bu durumda sıkıntı olmaz değil mi?