Denizmrt İkisin de de çizgi var aşırı silik kuruma mı yoksa gebelik var mı yarn regl günüm ama bilmiyorum anlamadm ben bişey bu şekilde başına gelipte gebelik çıkan oldu mu 🤷♀️🤷♀️ bu arada yumurtlamadan 9 gün geçti
Sss1947 İkiside piyasadan kaldırılmalı bence özelliklede artımed bana sureklı pozitif veriyor hamile olayım veya olmayım silik veya normal hep 2. Cizgiyi çıkarıyor diğer markayı da 2 kere kullanma fırsatım oldu oda aynı şekilde .
Denizmrt Sss1947 dimi geçen bnde bu şekilde yalancı pozitif aldm regl oldum sonra bakalm bekleyiş teyim ikisinde belli belirsiz çizgi var ama işte yalançı olma ihtimali çok yüksek
Denizmrt Dinolisoo artı med akşam yaptım yarm saat sonra belirdi silik çizgi diğerini sabah ilk ısrarla oda aynı şekilde hemen çikmadı yarm saat sonra nerdeyse belirdi
Sss1947 Denizmrt evet eczanelerde inatla hep bunlardan satıyor oturdugum çevrede o iyi olanlardan hiç yok yine bir heves alıyoruz ama yalancı veriyorlar
Denizmrt Sss1947 evet hepsin de artı med var kaç eczane geZdim yada o iyi olan marka çok yüksek fiyatı onun da
Denizmrt Sss1947 evet ben bundan önce kürtajm oldu aslında onu da kaset ve erken gebelik yaptm yarm saat sonra çıkan silik çizgi ile öğrendim kasetle özellikle ondan acaba diyorum hep olabilir mi ama tabi bi yanm olsa hemen çıkar o çizgi diyorum
Sss1947 Denizmrt laboquick test var trendyolda şimdi herkes ona çok iyi diyor ben bi ondan deneyecem bu ay