Vatdifak Bebeğim 29 günlük. Her emzirme sonrası aşırı kusuyor. Fışkırır gibi değil ama ağız dolusu kusuyor. Resmen emdiği her şeyi çıkarıyor. Bunun çözümü var mı? Kilo alamayacak diye korkuyorum
zehraulger3838 Vatdifak canım fazlasını kusuyor yarayani alır o birşey olmaz 3 aya kadar kusar reflü yatağı varya ona yatır azalır kusması reflude olabilir
Esiin_ Kesik kusuyor değil mi kusmuğu kokmadığı sürece sıkıntı yok sütün yarıyor fazlasını da çıkarıyor sağlıkla büyüsün ❤️