Ben normalde 7+1’im uygulamalara göre. Bugün kalp atışı için gittik ama doktor bir hafta geç döllenme olduğunu 6 hafta ile uyumlu olduğumu söyledi. Sesi duyduk vajinal ultrason ile, ama o kadar minikti ki yakalayıp sesi dinlemek biraz zor oldu :) iki hafta sonra tekrar gideceğim çok heyecanlıyım