Kızlar 15 haftalık hamileyim fıtık var belimde. 3 haftadır sadece yatabiliyorum. Hapşuramıyorum bile belimin acısından. Doktora gittim emar istedi fıtık ileri derecedeyse müdahale ederiz dedi. Henüz mr çektirmedim ama ileri derece olduğu çok belli. Lokal uyuşturup kapalı ameliyat tarzı bir şey yapılıyormuş. Bunu yaptıran bilgisi olan var mı iyi geldi mi?