Bebeğim 29 günlük. Gündüzleri çok sakin, gayet güzel emiyor. Akşam 5 ten sonra çıldırıyor. Memeyi tutmuyor, tutsa bile iki emip bırakıp ağlıyor. Asla sakinlesmiyor. Dün acaba süt mü gelmiyor diye düşünüp sağdım. Süt gelmedi doğru düzgün. Neden olabilir bu