Elifalptekin 23 haftalık ikiz gebeyim ,normal şartlarda temmuzda doğum yapıcaktım lakin ikiz olunca haziranda olucak doğum nasipse .Şimdi bu bebeler yaz bebesi olucak ama minnak olucakları için kısa kollu falan giydirilmez dimi ?Sonuçta erken doğum olucak zaten üşüyecekler ,hani diyorum ince pamuklu tulumlardan alayım uzun kollu ,yazı öyle geçiririz gibime geliyor.Yazın erken doğum yapanlar varsa bir el atıverin fikir verin ,teşekkürler,sevgiler ,sağlıklı doğumlar...
Sonkayalar Elifalptekin canım ince zıbın takımlardan alırsın uzun kollu kalın alma pamuklu ınce al bırde müslin ortulerden al uyuturken falan ustlerıne incecık ortersın
Fatma44 Bende şuan 24haftalik gebeligim birşeyler almaya başladık ama uzun kollu pamuklu alıyoruz yazda olsa üşür kısa kolda denilmişti.