8+3 deyiz,
Kendimi aşırı yorgun hissediyorum birde kalbim daha hızlı atmaya başladı sanki bu da beni rahatsız ediyor, duygusallaşıyorum sanki huzursuz gibiyim, sizde de oluyor mu böyle şeyler, olanlara kocaman sarılıp geçecek inşallah demek istiyorum 🥹