goztepe ben ilk öğrendiğimde 8234 dü betam ve son adet tarihine göre 6+4 dü muayene oldum kesen 5+5 uyumlu dediler bana da değer ilk fazla gelmişti hatta değer fazla kese var bebek görünmüyordu bu değere nasıl bebek görünmez diye kafaya takıyordum 1 hafta sonra gördüm bebişi yani düşünürsek benimkisi de fazlaydı bence ikiz gebeliğin betayla alakası yok muayene olunca belli olur ama neden olmasın belki ikizde olabilir 😊